Archive for 19 Φεβρουαρίου, 2009

Καλησπέρα και…καλώς ήρθα

Ήρθε η σειρά μου να μπω στον μαγικό χώρο των blogs ,να εξερευνήσω πιο διεισδυτικά αυτόν τον μαγικό κόσο του ίντερνετ…

Ναι,σίγουρα πολλοί μόνο μαγικό δεν τον θεωρούν. Ή μάλλον τον ισοσταθμίζουν με την ένοα του παρπληνιικού ,του σκοτείνου…

Δεν συμφωνώ…το ίντερνετ και συγκεκριμένα ο χώρος των blogs είναι ευκαιρία για εκπαίδευση ,για συλλογή χρησιμων πληροφοριών ,για επικοινωνία …ια μια εναλλακτική ζωή.

Αυτό…τον τρόπο επικοινωνίας θα πρσπαθησω να εκμεταλλευτώ εγώ. Είναι πολύ ελκυστικό και ωραίο να μοιράζεσαι σκέψεις σου μέσα απο ένα pc με αγνώστους που δεν έχουν την παραμικρή ιδέα για το ποιος είσαι.

Αυτό έχω σκοπο να κάνω εγώ ,στον συγκεκριένο χώρο θα ανεβάζωπροσωπικές απόψεις για διάφορα ζητήματα ,για την επικαιρότητα της οιωνίας αλλά και του …μυαλού μου.

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να με αντέξετε και να μου δώσετε τις χρήσιμες γνώμες σας για το εκάτοτ ζήτημα…

Το ποιος είμαι ,να συστηθώ δεν έχει αξία.Έτσι κι αλλιώς όλα άγνωστα και απρόσπα είναι εδώ πέρα…

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!